Teach me - Kindergarten voor iPhone

(0)
  • Beveiligingsstatus

Softonic-recensie

Leer en heb tegelijkertijd plezier

Teach Me - Kindergarten is een educatieve app voor Apple's iOS die jonge kinderen helpt bij het leren van verschillende schoolvakken, waaronder rekenen, spelling en schrijven. Als aanvulling op hun reguliere schoolopleiding zullen kleuters die thuis meer willen leren of plezier willen hebben met getallen en woorden, Teach Me - Kindergarten boeiend en leuk vinden. Beschikbaar op de iPhone, iPad en iPod Touch, het is een toegankelijke app die op elk moment kan worden gebruikt. Voor degenen die moeite hebben met schoollessen, is het een waardevolle app voor thuis die hen op een leuke manier kan helpen leren.

Leer thuis

De kleuterschool kan een interessante tijd zijn voor kinderen - sommigen vinden school boeiend en leuk, terwijl anderen moeite hebben om bij te blijven. Teach Me - Kindergarten is een app die beide groepen bedient. Voor degenen die uitblinken in schoolvakken zoals wiskunde en spelling, kan het een leuke manier zijn om hun vaardigheden te verbeteren en een broodnodige uitdaging te bieden. Voor degenen die worstelen, biedt het een manier om buiten de klas te leren op hun eigen tempo met de hulp van een ouder of oudere broer of zus met toegevoegde bonussen en incentives onderweg.

De basis

Teach Me - Kleuterschool behandelt de basis van wat nieuwe kleuters op school zullen leren. Wiskunde, spelling en schrijven worden allemaal behandeld in de app, zelfs als het alleen de fundamenten zijn. Met deze tool kunnen kinderen deze vaardigheden sneller en gemakkelijker oppikken en ze zullen niet het gevoel hebben dat het werk is.

VOOR

• Aanvulling op school
  • Leuk om te spelen.

TEGEN

• Vervangt geen reguliere lessen
  • Betaalde applicatie

Programma is beschikbaar in andere talen

Teach me - Kindergarten voor iPhone

• Betaling

• In Nederlands
  • V 4.2.3

(0)
  • Beveiligingsstatus

Beoordelingen about Teach me - Kindergarten

Heeft u geprobeerd Teach me - Kindergarten? Wees de eerste om uw mening te verlaten!